Sunday, May 10, 2009

Cari apa tu?..Hadiah istimewa dari hubby... :)

pening kepala nk pilih yg mana satu idaman kalbu...
Hari Ahad yg lepas (10.05.09) kita org bertiga g berjalan2 ke Alamanda utk satu tujuan...cari punya cari kat kedai2 di Alamanda jumpa la yang berkenan di hati..tp hubby aku nie dia memang kurang percaya sikit kalau bli barang kat kedai2 macam tu...so x jadi ler bli kat situ..aku bagi tau kat dia, kat IOI Mall ada kedai yg mst dia yakin utk membeli brg tu
Pas jer kuar dari Alamanda kita org trus g ke SSP utk tgk Syam..dah puas berborak then kita org terus menuju ke lain destinasi iaitu ke Bangi...ke rumah sue n husband dia...tujuan ke sana nk beri hadiah kawin dia org yg dh lama tersimpan di rumah...lama la gak kat umah sue tu
Pas tu kita org terus gerak ke IOI sambung pencarian aku...so terus ler tuju ke kedai Nokia...hehehehe bestnye...so setelah pening memilih n penat hubby aku nego harga, baru lah akhirnya handphone tu dapat aku miliki...
Sebenarnya handphone baru aku tu adalah hadiah pemberian daripada hubby aku..thanks abg...so special for me...LUV U SO MUCH...


No comments: