Wednesday, April 29, 2009

Kursus Microsoft Office Power Point

Office aku nie rajin mengendalikan kursus dalaman..hari nie n esok aku attend kursus nie, dari kul 8.45am hingga ke 4.30ptg...yang bestnyer kursus nie x jauh jer tempatnye, kat makmal komputer dalam office aku jer..heheheheee..x yah susah payah g jejauh..

Hari nie hari pertama..so far memang best, aku dpt belajar beberapa perkara baru yang aku sendiri pun x pernah tahu..yeala dulu kalau nk buat presentation memang guna power point nie..tp masa tu main buat jer..x ler gunakan ikon2 yang sepatutnya..kata org dh ada shortcut kita guna lak long cut..hehehehe..tu dulu la, so skang dh tau dh apa function setiap ikon2 yg ada kat MS Power Point tu...seronok...sekali dh dpt rasanya x nk berhenti..mcm2 kita org belajar..x yah guna photoshope...guna jer ikon2 kat dlm tu, hasilnya tetap sama mcm kita gunakan photoshope...wah mmg menarik ler..

Esok sambung semula..esok cikgu akan ajar nk buat broucer, pamplet dll..pas jer abis semua tu ada lak exam..hehehehee...seronok gak...pastu lulus dapat ler sijil penyertaan utk kursus...dpt ler menambahkan bilangan hari aku menghadiri kursus dalam tahun nie...rasanye dh lebih daripada 7 hari utk tahun nie kot...emmm...lebih dari cukup dh..ok la tu sambung esok...

No comments: