Sunday, May 10, 2009

Surprise From Irfan...so sweeet..



Sempena hari ibu nie aku dapat gak kejutan dari irfan...so sweet..mulia sungguh hati anak kecil nie, igt gak dia kat aku pada hari ibu..pada hari jumaat lepas, seperti biasa aku balik kerja mst amik irfan balik dari sekolah agamanya..so odw balik tu dia tak henti2 cerita, aku layan jer dia..maklum la budak memang suka bercerita...

Bila je aku sampai kat umah aku mcm biasa trus g bilik...tgk2 atas katil aku ada satu kad berbentuk Love...tertulis "Selamat Hari Ibu"...wah terkejut aku tgk..aku trus buka n baca kad tu..kata2 dlm kad tu sgt menyentuk hati aku..Thanks Irfan...kad tu Irfan yang buat sendiri khas utk aku..kreatif gak insan kecil nie rupanya..sempat tu dia buat...ntah bila masa ntah..rupa2nya dia buat kat sekolah...aku siasat gak kat hubby aku..dia kata si irfan balik sekolah tengah hari tu dia bagi kad tu pada hubby aku n suruh bagi kat aku..dia kata dia buat masa kat dalam kelas sebelum balik...hehehehhe..tima kacih irfan..luv u lah...tu la tanda ingatan dia pd aku..

Tula budak kecil yang hati mereka masih suci...segala kata2 n perbuatan dia memang ikhlas..aku amat menghargai pemberian dia n amat terharu...

No comments: