Tuesday, May 12, 2009

Uptown at Anggerik Mall

tengah pening memilih baju MU utk irfan...semuanya cantik2

Hari sabtu 9.05.09 lepas jer aku habis facial kat IOI n sebelum hubby aku dtg jemput, aku terus ler g jalan2 kat c2 utk cari jersey MU utk irfan..cian dia jersey MU dia dh lusuh, x sampai hati tgk dia pakai hari tu..tu yg aku n hubby nk blikan dia yg baru..cari punya cari x der yg aku berkenan..so aku kol hubby aku jemput aku then kita org terus gerak ke s.alam..aku teringat kat uptown s.alam sure ada byk jersey2...sebelum g umah parents aku, kita org singgah kat uptown Anggerik Mall..so sampai kat c2 dh rambang mata dh..byk yg cantik2..pilih punya pilih akhirnya dpt ler jmp yg berkenan..hehehehee...sure irfan suka n bersemangat nk main bola pakai jersey MU baru dia..so ada yg baru lupakan yg lama..hehehehehe..pas dapat tu terus ler g umah parents aku...tp adik aku ckp kalau g kat uptown seksyen 25 or 24 aku x sure (kira uptown lama la b4 uptown Anggerik Mall dibuka) lg byk pilihan..x pe nxt time kalau nk cari lg kita org nk g lak kat uptown lama tu..then puas lepak kat umah parents aku br ler g amik irfan..

No comments: