Friday, April 3, 2009

Ganu kita....bukan nk tgk penyu telo tp nk tgk sue nikah...

Sue sebelum bergelar isteri..lepas make-up @ hotel
02.04.09 - Khamis

Kita org gerak dr umah utk ke kuala tganu kul 7+...tp kena g s.alam dulu anto irfan pastu trus g dinner kat area seksyen 10..hubby aku order nasi ayam aku order kue tiaw ladna n sate...makan hubby aku dh sampai n nk abis pun tp makan aku x sampai2 gak..nasib baik ada sate, so aku makan la sate tu dulu..tunggu punye tunggu makanan pun x sampai gak..ish geram btl..byk kali dh tanye tp x gak munculnye..aku apa lg ckp ngan hubby aku x yah ler jom balik..so dia g byr n ckp la kat tukang masak tu suruh buat esok jer order aku tu..heheheheeee...nasib baik ler kenyang gak perut nie makan sate..so kita org trus ler gerak menuju ke destinasi Primula Beach Resort, Kuala Terengganu...mula2 hubby aku drive n tgk dia mcm dh ngantuk sgt aku la pulak drive..tp aku drive dr temerluh ke maran jer, aku x larat la pulak..mata nie btl2 dh berat sgt..so aku suruh dia lak drive...my turn lak tido..hubby aku drive ler smp ke kt..heheheheheee..cian dia..sampai ler kita org ke destinasi dlm kul 3pg..huhuhuhuhu...penat...ngantuk...

03.04.09 - Jumaat

Hari ni majlis pernikahan my best friend nur suhana..sue asal dr N9 n bakal suaminya Engku Ahmad Azrulhisham nie berasal dr Tganu..dia org nie akan diijakabulkan di Masjid Tengku Tengah Zahrah pada jam 11pg..so kita org gerak dr hotel kul 10+..bwk bakal pengantin (lelaki n pempuan)...sampai kat masjid ada ceramah agama x selesai lg, so kena tunggu la sampai selesai...dlm kul 11 baru la majlis pernikahan berlangsung..alhamdulillah semua berjalan lancar..dgn sekali lafaz je dia org sah bergelar suami isteri..aku mmg kena temankan sue la coz x de sesapa lg org pempaun kecuali aku n hubby aku lak mmg sibuk ler jd camera man..sibuk dia snap sana snap sini..pas je majlis di masjid selesai kita org pun gerak balik ke hotel..n sampai hotel apa lg hubby aku buli la penganti nie utk berposing...hehehehehe..aku sbg director..cian sue n azrul kena buli ngan kita org nie yg mmg x professional..saje je suka2..masa nie la nk membuli, esok lusa dh x blh dh..hehehehee..

Abis jer acara photo shoot kita org pun nk gerak g jalan2 sekitar KT...mlm kang kena lak attend dinner dia org..pastu esok or maybe after dinner gerak ke Jelebu lak utk majlis persandingan dia org disana...

No comments: