Wednesday, March 18, 2009

Dee Datang Rumah

Bawak Dee mkn kat kedai mamak...

Heehehehe..sempat posing ngan biz women nie..

Hehehehe..gambo nie hubby aku yg rajin uploadkan utk aku..masa nie dee bestfriend aku dtg umah. Rajinkan dia dtg umah aku pas abis keja..sanggup dia dtg dr subang..bkn apa urusan biz gak, kalau x x dernye dia nk luangkan masa dia sesaja jer nk tgk aku..almaklumler biz women yg sgt bz..Dee dtg utk amik bj aku yg nk dry cleaning..aku anto bj + comforter skali..dee nie provide service amik n anto bj utk di cuci di dobi dia yg terletak kat usj (kalau x silap aku ler) hehehehe..tu sebab ler aku buat kat dia..kalau dia x dtg amik n anto baik aku buat kat kedai dobi area umah aku tu..bkn ape sambil nk tolong biz member..bg ler moral support ckit kat dia..hehehehe..biler aku lak bukak biznes dia pun kena la bg sokongan yg amat padu pd aku..(cewah berangan lak nk bukak biz)....apa2 pun service dia memang bagus n baju yg dia buat dry cleaning memang wangi n kemas n cantik jer..kalau sesapa berminat nk mencuba dobi dia boleh ler g kat 'mama home laundry'..aku kurang arif ler nk bg direction kat cni..x pe kalau minat komen jer la kat cni..nanati aku cuba dptkan full add dobi dia..harganye sgt berpatutan..cuba jgn x cuba...

1 comment:

rafi_reenz said...

mcm kenal jer itu perempuan......