Monday, March 23, 2009

24.03.09

Lama dah rasanya x menulis di blog nie...maklumler semenjak dua menjak nie bz jer memanjang. Pas jer abis screening budget baru ler rasa lega n ade la sikit masa nk melapangkan minda tengok blog aku nie. Alhamdulilllah dh settle dh budget, tp ada lg satu stage nk tunggu utk presentation budget ngan treasury lak..x tau biler maybe bulan April nie..tp ape2 hal pun kerja aku beres..skang nie pun agak free la ckit, tu yg boleh mencurahkan idea kat blog nie..
Emm..semalam aku dapat lak satu memo utk menghadiri kursus hujung minggu nie...ishh..sungguh boring kalau kena g kursus weekend2 nie..mcm x der hari lain nk buat kursus. 3hari 2 mlm lak tu..pegi hari jumaat balik hari ahad...bila lak masanye aku nk luangkan masa ngan famili aku..Nasib baik best friend aku x jd buat event dia hujung minggu nie n bernasib baik jugak aku coz hubby aku pun amat bz dis week..So dengan berat hati aku kena la g gak kursus tu d melaka..huhuhuhuhu.. :( Harap2 pas nie x der la lg kursus buat pd hjg minggu..menggangagu hr cuti bersama famili jer..kalau isnin tu di beri cuti x pe gak..nie isnin kena la g kerja mcm biasa..
Malam td aku g la dinner ngan hubby aku n irfan kat Food Court Giant, Kinrara..hubby aku nk cpt coz dia kena siapkan kerja dia utk esok..so kita org order la sizzling yee mee..biler jer sampai kat meja aku (hubby aku yg bawak) aku rasa bau dia semcm jer..mcm bau basi jer..maybe kuah dia basi, kuah semalam agaknyer..pastu aku ckp ler ngan hubby aku..dia pun bau benda yg sama gak..so dia g complain kat budak tu, budak tu boleh ckp OK jer bang..ntah ape hubby aku ckp kat dia then x lama pas tu budak tu panggil hubby aku suruh tunggu 20 min dia buat baru..sampai yg baru kita org trus le mkn..bau dia mmg ler x mcm yg 1st td..bau sedap dh..sah n nyata ler kuah tu dh basi...so kalau nk mkn sizzling mee tu berhati-hati ler k..amik iktibar dr pengalaman kita org..
Sampai kat umah aku siapkan kerja umah mcm biasa..then hubby aku pun khusyuk ler menyiapkan assignment dia utk di hantar esok n utk presentation esok..abis jer kerja umah aku aku teman ler dia buat kerja sambil tgk tv..aku s sedar terlelap lak dpn tv tu sampai kul 1 hubby aku br selesai kerja dia..hehehehe (bkn temankan tp tdo)...so hari nie presentation dia kul 2.00 ptg kat opis dia (kira mcm praktikal ler)..hope dia boleh buat yg terbaik, pasni dia x ler rasa tension n stress lg coz smuanye dh selesai..hehehehe..pepagi lg aku dh wish dia good luck..."Good Luck Abg..."so, tinggal tunggu citer dia ptg nanti... :)

1 comment:

rafi_reenz said...

hahahhaha....hai kakak ku yang teramat bz, bz dan bz...mungkin skang nie musim semua org bz kot..ntah mcm ner tba2 semua bz....reenz pun dah start bz..efy nie sampai bwk kerja opis ker umah plak dah...hmmm......