Saturday, March 14, 2009

Cerita hari ni...14.03.09

Hari ni aku g uruskan perlawanan bowling office aku kat Alamanda...start kul 11.30 sampai ler kul 1.30..aku dtg awal ler dlm kul 10.45 aku dh smp kat sana, maklumler urus setia...kena la setia..best gak ler tahun nie punye perlawanan..sambutan pun menggalakkan n hadiah pun hebat2..last wk dh plan dh ngan hubby aku dia ikut aku skali utk amik gambo..hehehehe dia kena lak jd camera man...cian dia..maklum ler x der org pun yg dpt amik gambo, so terpaksa la mtk tlg dia..nasib baik dia nk..hehehee..tp aku kena g sesorg dulu coz last minute dia ada keja lak kat opis dia..selesai lambat lak tu, so aku g la dulu sesorg..huhuhuhuhu..tp x lama pastu hubby kol n dia dh settle keja kat opis..then aku balik amik dia...so dia pun apa lg bertugas ler sbg juru gambo..hehehehe..thanks abg..(gambo blm sempat nk upload)

Pas abis jer kat bowling tu kita org g lunch kat jonny...mkn smp kenyang. Sempat ler window shpg b4 gerak ke 2nd destination ioi..bkn ape aku ade appointment kat c2 tu yg bergegas ke ioi tu..hujan lebat lak tu..redah jer..pas jer aku abis appmt kita org g shopping lak..kali nie bkn window shpg..shpg btl2 punyer..hehehehe..thanks abg...tp kena kejar masa coz mlm nie masing2 ader apmnt..aku nk tgk AF n hubby nk tgk bola mu vs lvpl...hehehehe..sblm balik dinner dulu..smp jer kat umah dlm kul 9.00 bola dh start tp AF br jer bermula..so hubby tgk kat bwh aku lak tgk kat bilik..nk tau perkembangan dia aku kol jer..hehehehe...emm..bola mu kalah..cian hubby aku..tp x per dia kat mu masih mendahului..ok la tu..tp 4-1 tu..kalah agak teruk gak..dan aku syok dok layan AF tp mcm biasa la x de yg mcm mawi..aura mawi tu setakat nie x de yg boleh tandingi..emm kurang menyengat..saje2 aku layan..mgkn nie b 1st wk so bg ler peluang kat dia org..si adlin jd lg pengkritik tetap kali nie..rupa2nye dia br jer bertunang siang td ngan emelda..wah siap tunjuk cincin tunang dia lg tu..ok la tu..tunang gak dia org akhirnya..semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin..tp aku suka la si adlin nie jd pengkritik coz dia nie ckp jujur..x de selindung2..tu yg bagus tu..heheheehee...so nxt wk nk tgk gak ler AF nie kot2 dh dpt lak jmp mawi version 2...tungggggguuuuuuuu..(x vote pun)......

No comments: